OI-Vertaistukikurssi

• 6.9.2021 - 12.9.2021
  • Ruissalon kylpylä

Suomen Osteogenesis Imperfecta -yhdistys ja Ruissalon kylpylä järjestävät vertaistukikurssin STEA:n tuella. Se on tarkoitettu kaikille OI-aikuisille 18-vuotiaasta ylöspäin.

Lähetä hakemuksesi 30.7.2021 mennessä sähköpostitse kurssivastaava Juha-Pekka Tallgrenille osoitteeseen talous@oi-yhdistys.fi. Kerro hakemuksessa hakijoiden nimet, syntymävuodet ja onko kyseessä ensikertalainen. Tarvittaessa kuvaile lyhyesti mahdolliset avustustarpeet.

Vertaistukikurssi sisältää syystapaamisviikonlopun, jonka hinta on kurssilaisille 40€. Maksathan omavastuun syyskokouskutsun ohjeiden mukaisesti. Erillistä ilmoittautumista kokoukseen ei tarvita, mikäli osallistut kurssille.

Ilmoitathan hakemuksessa mikäli käytät julkisia kulkuyhteyksiä ja tarvitset kuljetuksen Turun juna- tai linja-asemalta perille kylpylään. Matkakuluihin on mahdollista hakea korvausta yhdistykseltä julkisten kulkuvälineiden mukaan.

Luvassa on

• vertaistukea
  • keskustelua
  • allasjumppaa
  • ulkoilua ja ulkopelejä
  • mukavaa yhdessäoloa

Kurssista tehdään mahdollisuuksien mukaan kurssilaisten näköinen ja osallistujien ohjelmatoiveita huomioidaan mahdollisuuksien mukaan. Paikalle voi saapua jo sunnuntaina ilman lisäkuluja. Nähdään Ruissalossa! Tervetuloa!

• 6.9.2021 - 12.9.2021
  • Ruissalon kylpylä